Begrijp me niet verkeerd, ik weet zeker dat het zal worden toegevoegd (naast alle andere items op de roadmap), maar het is zeker niet ingewikkeld om de app te vegen en te beëindigen, in de tussentijd
Het probleem hiermee... tenminste op Android-telefoons... is dat als je een widget hebt ingesteld op een van de startschermen, de app opnieuw wordt gestart zodra je over dat scherm terugveegt. Dus, "de app afsluiten" met de hand, zou voor mij ook betekenen dat ik de widget van een startpagina moet verwijderen en deze later opnieuw moet toevoegen. Het uitschakelen van Bluetooth schakelt ook alle audiostreaming die ik heb uit, en de verbinding met mijn horloge. Dit is een implementatieprobleem van vrachtwagentechnologie dat snel verstoringen veroorzaakt in meerdere andere workflows.
Ik ben gewend geraakt aan PAAK, maar ik denk nog steeds dat het veel meer schijn dan substantie is. Het is een aanzienlijk hogere mate van complicatie voor iets dat kan worden opgelost met veel eenvoudigere technologie. Mijn Q7 was, naar mijn mening, de beste oplossing die ik tot nu toe heb gebruikt. Sleutelhanger in de zak, je moest het voertuig aanraken om het te ontgrendelen. De aanraking was ingebouwd in de binnenkant van de deurgreep en werkte snel en betrouwbaar genoeg om te ontgrendelen zo snel als je normaal gesproken aan de hendel kon trekken. Hetzelfde met vergrendelen, raak gewoon een van de buitensensoren aan (één op elke hendel) en het zou vergrendelen. Anders was er geen statusverandering van het voertuig als ik in de buurt was, of langsliep, of in een jachthaven was, of mijn telefoon op een plank in de garage had.
Ik begrijp dat de Bluetooth-sleutel veiliger is dan RF. Ik begrijp ook dat verborgen handgrepen aerodynamischer zijn. RF is prima als de auto alleen luistert en de sleutelhanger alleen wordt geactiveerd door beweging (verwijzing naar Audi-implementatie hierboven). En we kunnen onmogelijk denken dat verzonken deurgrepen voldoende verschil maken in de aerodynamica op iets in de vorm van een pick-uptruck. Het is de moeite gewoon niet waard hier, en het is een van de weinige bronnen van agitatie die ik heb met de truck.